Studyspace heeft geweldige aanvullende modules

Studyspace is een compleet huiswerkbegeleidingssysteem. Uw huiswerkinstituut zal perfect werken met de Studyspace Basismodule. Maar wenst u ook een volledige administratieve ontzorging? Maak dan kennis met de extra modules in Studyspace.

Studyspace Basis

Studyspace BASIS bevat alle belangrijke toepassingen die nodig zijn om uw huiswerkinstituut op een uitstekende wijze te ondersteunen bij alle processen. Kenmerkend voor Studyspace BASIS is de unieke leerlingplanner waarin de leerling optimaal wordt begeleid in het onderwijsleerproces. Deze module beschikt over een e-mailsysteem en een bijlestool.

Module 1: Aanmeldformulier website-integratie

Deze module neemt alle administratieve taken van u over die bij aanmelding van een leerling moeten gebeuren. Een widget dat een aanmeldingsformulier voor uw website genereert en in verbinding staat met uw eigen Studyspace omgeving zorgt voor een perfecte integratie. Alle informatie die bij de aanmelding worden ingevoerd komen automatisch in het systeem terecht. De locatiemanager krijgt een automatische melding en de ouders en leerling ontvangen automatisch de inlogcodes voor Studyspace.

Module 2: Financiën en contractgenerator

Deze slimme module genereert een overzicht van de abonnementsgelden die in een bepaalde maand moeten worden geïnd. Met een druk op de knop creëert Studyspace een SEPA bestand waarmee u in enkele seconden via uw eigen online bankomgeving de automatische incasso kunt innen. Daarnaast kunt u hier ook contracten genereren en overzichten exporteren van diensten die zijn afgenomen.

Deze module bespaart u veel tijd!

Module 3: Personeel: planning-tijdregistratie-salarisberekening

Deze module automatiseert de planning van uw medewerkers. Allereerst voeren de medewerkers via het eigen dashboard de beschikbaarheid in. Via een ingenieus drag en drop systeem kunt u vervolgens in uw eigen omgeving de planning voor de komende weken in een handomdraai vaststellen. Het systeem geeft u allereerst een voorstel en u kunt hier wijzigingen in aanbrengen. De uiteindelijke planning zal vervolgens verschijnen in de dashboards van al uw medewerkers. U ziet hier de huidige stand van zaken wat betreft het aantal werkuren van uw medewerkers en u kunt met een druk op de knop de salarissen van al uw medewerkers berekenen. Uiteraard kunt u hiervan een sepa-bestand downloaden voor uw bank om de salarissen automatisch uit te betalen.

Deze module bespaart u veel tijd!